Miért is tettem egymás mellé ezt a két fogalmat, amikor sokszor hallani azt, hogy az internet rombolja szét a családokat?
Igen, rombolja, amikor az együtt töltött idő helyett mindenki csak a telefonját nyomkodja és cél nélkül böngészget. Ez tény. De az is tény, hogy van rengeteg olyan élethelyzet, amikor az internet családokat köt össze. Mint például nálam is. A testvérem ugyanis Svájcban él több, mint 10 éve. Az egyetlen lehetősége a szüleimnek, hogy lássák a legkisebb unokájukat illetve, hogy én magam is találkozhassak az unokaöcsémmel az, hogy az internetet használom.
Én úgy gondolom, hogy az internetet csodás dolog, csak tudni kell, hogy mire jó és hogyan működik.

Én az internettel dolgozom. Ha van internet, ha van áram, akkor nekem van munkám, úgyhogy én egyáltalán nem gondolom, hogy az internet rossz dolog. Megfelelő használattal igenis igazán jó emberekké válhatunk általa. Mire is gondolok?
Azért választottam munkámnak évekkel ezelőtt az internetet, az interneten lévő feladatokat, mert úgy érzem megadja nekem és az ügyfeleimnek a szabadságot. Folyamatosan figyelem, hogy hogyan és mint lehet egyszerűsíteni például az értékesítési folyamatokat, hogy minél egyszerűbben jusson el egymáshoz két ember, találja meg a vállalkozó az ideális ügyfelét, az ügyfél pedig az ideális szolgáltatást, terméket. Erre nagyon jó az internet! Hiszen egy pillanat alatt ott vagyunk egymás életében.
Nekem az internet megadta azt a lehetőséget, hogy a családommal még többet legyek együtt.
15 éven keresztül voltam a vendéglátásban, mint vállalkozó. Igen, nagyon korán vállalkozó lettem. Ebben az időszakban nem tudtam igazi családanyaként funkcionálni, ami akkor nem különösebben zavart, hiszen akkor még csak az egy szem fiam volt meg.
A kislányom születése előtt viszont már tudtam, hogy nem fogok visszatérni a vendéglátásba. De mindenképpen szerettem volna valamit csinálni, mert imádok dolgozni! Úgyhogy figyeltem magamat ,figyeltem a világot. Figyeltem, hogy hogyan lehet minél könnyebben boldogulni, minél könnyebben prosperáló vállalkozást építeni úgy, hogy közben nő vagyok, családanya vagyok és jut időm magamra is. Nekem az internet megadta ezt a segítséget. Így hát teljes mértékben online vállalkozást építettem: weboldalakkal foglalkozom főként, illetve az élet belesodort az online mentorálásba is. A mentorálás során az elejétől kezdve viszem végig a vállalkozókat azon az úton, amíg ők maguk is meglátják azt a lehetőséget, azt a potenciált a saját szakmájukkal kapcsolatosan, amit az internet tud szolgáltatni számukra.
Akik velem kapcsolatban vannak, nem százszázalékosan online vállalkozók. Nyelviskolát, jógastúdiót vezetnek, coachok, spirituális trénerek és sorolhatnám még. Elsősorban hagyományos módon, azaz offline tevékenykednek, de fontosnak érezték, hogy felépítsék ezt a lábat is. Megérezték azt, hogy az online jelenlétben van potenciál és látom, hogy – hozzám hasonlóan – mennyit küzdenek azzal, hogy megismerjék ezt a világot. A fiatalabbak (a tizen-, huszonévesek) már ebbe a digitális, online világba nőttek bele, nekik már természetes életterük az internet. Nekünk viszont tanulni kell, de nincs ezzel gond. Van akinek könnyebben megy, valakinek kevésbé. Valaki extrovertált, valaki introvertált és ez így van rendjén. A lényeg annyi, hogy igenis el tudod sajátítani azt a számodra ideális kommunikációt, azt a folyamatot, ami a te életedbe bele lehet integrálni. Én hiszek ebben, és látom az eredményt.

Folyamatosan azt kutatom, hogy hogyan tudnám még könnyedebbé tenni azt a folyamatot, amely során az ügyfelek rám találnak és megismernek. Igényem, hogy ez a folyamat teljes egészében harmonizáljon velem, az életemmel, a vállalkozásommal.
Olyan weboldalakat építünk, ahol megmutatjuk a vállalkozók igazi értékét, az általuk kínált csodálatos szolgáltatásokat, kiváló termékeket. Mi folyamatokban gondolkodunk. Az a cél, hogy az oldal látogatója úgy távozzon, hogy megmaradt neki valami az emberből, a vállalkozóból, a termékéből. Hogy akár már az első látogatásnál megnyomja azt a bizonyos gombot, amivel kapcsolódik a vállalkozóhoz, legyen az :
- egy telefonhívás vagy
- üzenetküldő gomb,
- egy űrlap melyet kitölt,
- egy kosárba helyezett termék, amit utána megvásárol,
- egy e-book letöltése,
- egy hírlevélre való feliratkozás
- egy Facebookra való átkattintás.
Azaz bármi, amivel közelebb tudjuk hozni a látogatót a vállalkozóhoz.
Ez a mi munkánk, ez a legfontosabb küldetésünk, hogy azokat a rendkívül értékes embereket, akik vállalkozóvá válnak megismertessük azokkal, akiknek pont rájuk van szükségük. Ezért és ezen dolgozunk minden egyes nap!
Képek forrása: