VIGYÉL SZÍNT A POSZTJAIDBA!
VIZUÁLIS TARTALOMGYÁRTÁS WORKSHOP
- Nem tudok jó fotót készíteni és látom, hogy mások milyen jól csinálják? Nekem miért nem sikerül?
- Mások minden nap posztolnak, nekem ez miért akkora fáradság?
- Elmegy a fél napom egy poszt megalkotásával (még mire kigondolom, lefotózóm, megírom és kiteszem megfelelő időben, akár több helyre is … rengeteg idő).
- Annyira jó lenne, ha kiemelkedne a többi közül a posztom, de valami mégis hiányzik.
- A telefonom csúcsszuper, a képek mégsem adják vissza a lényeget, amit üzenni szeretnék vele.
- Örökké nem hívhatok profi fotóst, de nekem azonnal kell a jó fotó, de hogyan?
- Más olyan jó szövegeket tud írni, nekem mégsem sikerül, befeszülök tőle?
- Vannak termékeim és szívesen megtanulnám már őket profi módon lefotózni!
Ismerősen hangoztak ezek a gondolatok?
- Ugye tudod, hogy nem a termékeidről kell beszélni a posztoknál, hanem a vevőid problémáira kell megoldást adnod? De hogyan?
- Nem egyszerű mindig belevinni az érzelmeket a posztokba, vajon mindig vidámnak és mosolygósnak kell lenni, biztos?
- A szelfizni vajon magamutogatás? Másoknak ez olyan jól megy! Kipróbálnád, de nem tudod elkapni a tökéletes pillanatot?
- Szabad másokat másolni? Ez etikus?
- Szép képeket és jó szövegeket szeretnél a közösségi média felületeidre?
- Szívesen tanulnál fotóstól? Ellesnéd a trükköket?
Ilyen és ehhez kapcsolódó kérdéseket fogunk feszegetni és boncolgatni ezen a kurzuson! NÉZD MEG A TEMATIKÁT!↓
A Vizuális tartalomgyártás Workshop tematikája:
WORKSHOP 1. RÉSZE: „Legyél a saját fotósod!”
- Egyedi felmérés: a regisztrációt követően egy Google űrlap küldünk, melynek segítségével kiderítjük, ki mivel és mit fotóz, mi okozza a legnagyobb problémát, mire van szükséged a fotózás alatt, sőt kérdéseket is feltehetsz.
- Megmutatom, hogy melyik az a funkció, amit szinte biztos, hogy rendszeresen használsz, pedig nagyon nem kellene – elmondom mit lehet helyette
- Hogyan használhatod a telefonod professzionális módban
- Applikációk használata, ahol bele tudsz nyúlni az expozíciós értékekbe: megtanulod, hogy mit, miért, hogyan alkalmazz!
- Mindenképp szerkessz! Kezdjük a legegyszerűbb, könnyen elsajátítható ingyenes mobilapplikációval, majd ezután mehetünk tovább haladó és pro szintre is!
- Filterek használata: honnan, melyik, hogyan használjam? Pontosan tudni fogod a választ, mely az arculatod kialakításában nagy segítség lesz!
- Netes publikáció fotós paraméterei: hogy fog jól kinézni a kép az adott csatornán? A választ megkapod!
- Rengeteg azonnal bevethető, könnyen elsajátítható fotótrükköt kapsz, amivel egyedivé teheted a megjelenést
WORKSHOP 2. RÉSZE: A posztolás, mint „tudomány”
- SWOT analízis a tartalomgyártás szempontjából: tegyünk tiszta vizet a pohárba! Tudni fogod, mivel állsz szemben, mik az erősségeid és gyengeségeid, milyen lehetőségek és veszélyek vesznek körbe, ha a posztolást jól akarod csinálni.
- Ki a célközönséged és hol vannak: melyik közösségi média csatornát használd és mire. A válasz egyértelmű lesz ezután.
- Gondolkodj stratégiában!
- Tervezz előre! – Kampánytervezés a gyakorlatban
- Havi tervező kialakítása – „A miről posztoljak ma kérdést?” el is felejtheted! – Gyakorlati rész
- A jó poszt felépítése: figyelemfelhívó címsor, a főhős és problémája, a vágyakozás a cél elérésért, a megoldás
- Mennyit és mikor posztoljak?
- Mi van, ha kevés a ‘lájk’, a komment és az elérés? Akkor rosszul teszem a dolgom?
A kurzus végére tudni fogod miről és hogyan készíts jó fotót. Pontosan látni és tudni fogod a megfelelő pillanatot, a szelfizéshez még a kedved is megjöhet. A fotóid tiszták, lényegre törőek és beszédesek lesznek.
Továbbá egy komplett tervvel a zsebedben térsz haza, így pontosan tudni fogod mikor és miről írj egy jó posztot. Nem fogsz fél napot eltölteni egy poszttal, hanem tudni fogod beosztani az idődet és halomra gyártani a jobbnál jobb bejegyzéseket!
Ez a sikeres közösségi média jelenlét alapja!
Ha elvégzed a Workshopot ilyen és ehhez hasonló képeket fogsz tudni készíteni a telefonoddal:
A Workshop után lehetőség lesz egy gyakorlati foglalkozáson is részt venni, ahol a Business Facebook Creator Studio és Canva képszerkesztő használatával ismerkedünk meg és előre legyártjuk a posztokat egy hónapra!
Ugye jól hangzik?
De mindezek előtt el kell végezned a Vigyél színt a posztjaidba! – Vizuális tartalomgyártó Workshopot, mert a foglalkozáson csak akkor vehetsz részt, ha lesznek már jó képeid és szövegeid is.
FONTOS TUDNIVALÓK!
VIGYÉL SZÍNT A POSZTJAIDBA! – VIZUÁLIS TARTALOMGYÁRTÓ WORKSHOP
VÁRHATÓ IDŐPONTOK:
MÁRCIUS-ÁPRILIS-MÁJUS
A KURZUS ÁRA KORÁNKELŐ KEDVEZMÉNNYEL: 24.500 FT/FŐ
Koránkelő kedvezménnyel!
A KURZUS ÁRA KEDVEZMÉNY NÉLKÜL: 28.500 FT/FŐ
Minimum résztvevők száma: 6 fő
Maximum résztvevők száma: 8 fő
Helyszín: Kecskemét, Ganda Székhelyszolgáltató Kft.
JELENTKEZZ TE IS A VÁRÓLISTÁSOK KÖZÉ!
TÖLTSD KI A JELENTKEZÉSI LAPOT,
EZÁLTAL ELSŐKÉNT KAPSZ ÉRTESÍTÉST A LEGÚJABB TANFOLYAMAINKRÓL!
Így tudsz lecsapni leghamarabb a helyekre!