VIGYÉL SZÍNT A POSZTJAIDBA!

VIZUÁLIS TARTALOMGYÁRTÁS WORKSHOP

    • Nem tudok jó fotót készíteni és látom, hogy mások milyen jól csinálják? Nekem miért nem sikerül?
    • Mások minden nap posztolnak, nekem ez miért akkora fáradság?
    • Elmegy a fél napom egy poszt megalkotásával (még mire kigondolom, lefotózóm, megírom és kiteszem megfelelő időben, akár több helyre is … rengeteg idő).
    • Annyira jó lenne, ha kiemelkedne a többi közül a posztom, de valami mégis hiányzik.
    • A telefonom csúcsszuper, a képek mégsem adják vissza a lényeget, amit üzenni szeretnék vele.
    • Örökké nem hívhatok profi fotóst, de nekem azonnal kell a jó fotó, de hogyan?
    • Más olyan jó szövegeket tud írni, nekem mégsem sikerül, befeszülök tőle?
    • Vannak termékeim és szívesen megtanulnám már őket profi módon lefotózni!

Ismerősen hangoztak ezek a gondolatok?

    • Ugye tudod, hogy nem a termékeidről kell beszélni a posztoknál, hanem a vevőid problémáira kell megoldást adnod? De hogyan?
    • Nem egyszerű mindig belevinni az érzelmeket a posztokba, vajon mindig vidámnak és mosolygósnak kell lenni, biztos?
    • A szelfizni vajon magamutogatás? Másoknak ez olyan jól megy! Kipróbálnád, de nem tudod elkapni a tökéletes pillanatot?
    • Szabad másokat másolni? Ez etikus?
    • Szép képeket és jó szövegeket szeretnél a közösségi média felületeidre?
    • Szívesen tanulnál fotóstól? Ellesnéd a trükköket?

Ilyen és ehhez kapcsolódó kérdéseket fogunk feszegetni és boncolgatni ezen a kurzuson! NÉZD MEG A TEMATIKÁT!↓

A Vizuális tartalomgyártás Workshop tematikája:

WORKSHOP 1. RÉSZE: „Legyél a saját fotósod!”

  • Egyedi felmérés: a regisztrációt követően egy Google űrlap küldünk, melynek segítségével kiderítjük, ki mivel és mit fotóz, mi okozza a legnagyobb problémát, mire van szükséged a fotózás alatt, sőt kérdéseket is feltehetsz.
  • Megmutatom, hogy melyik az a funkció, amit szinte biztos, hogy rendszeresen használsz, pedig nagyon nem kellene smile – elmondom mit lehet helyette
  • Hogyan használhatod a telefonod professzionális módban
  • Applikációk használata, ahol bele tudsz nyúlni az expozíciós értékekbe: megtanulod, hogy mit, miért, hogyan alkalmazz!
  • Mindenképp szerkessz! Kezdjük a legegyszerűbb, könnyen elsajátítható ingyenes mobilapplikációval, majd ezután mehetünk tovább haladó és pro szintre is!
  • Filterek használata: honnan, melyik, hogyan használjam? Pontosan tudni fogod a választ, mely az arculatod kialakításában nagy segítség lesz!
  • Netes publikáció fotós paraméterei: hogy fog jól kinézni a kép az adott csatornán? A választ megkapod!
  • Rengeteg azonnal bevethető, könnyen elsajátítható fotótrükköt kapsz, amivel egyedivé teheted a megjelenést

WORKSHOP 2. RÉSZE: A posztolás, mint „tudomány”

  • SWOT analízis a tartalomgyártás szempontjából: tegyünk tiszta vizet a pohárba! Tudni fogod, mivel állsz szemben, mik az erősségeid és gyengeségeid, milyen lehetőségek és veszélyek vesznek körbe, ha a posztolást jól akarod csinálni.
  • Ki a célközönséged és hol vannak: melyik közösségi média csatornát használd és mire. A válasz egyértelmű lesz ezután.
  • Gondolkodj stratégiában!
  • Tervezz előre! – Kampánytervezés a gyakorlatban
  • Havi tervező kialakítása – „A miről posztoljak ma kérdést?” el is felejtheted! – Gyakorlati rész
  • A jó poszt felépítése: figyelemfelhívó címsor, a főhős és problémája, a vágyakozás a cél elérésért, a megoldás
  • Mennyit és mikor posztoljak?
  • Mi van, ha kevés a ‘lájk’, a komment és az elérés? Akkor rosszul teszem a dolgom?

A kurzus végére tudni fogod miről és hogyan készíts fotót. Pontosan látni és tudni fogod a megfelelő pillanatot, a szelfizéshez még a kedved is megjöhet. A fotóid tiszták, lényegre törőek és beszédesek lesznek.

Továbbá egy komplett tervvel a zsebedben térsz haza, így pontosan tudni fogod mikor és miről írj egy jó posztot. Nem fogsz fél napot eltölteni egy poszttal, hanem tudni fogod beosztani az idődet és halomra gyártani a jobbnál jobb bejegyzéseket!

Ez a sikeres közösségi média jelenlét alapja!

Ha elvégzed a Workshopot ilyen és ehhez hasonló képeket fogsz tudni készíteni a telefonoddal:

A Workshop után lehetőség lesz egy gyakorlati foglalkozáson is részt venni, ahol a Business Facebook Creator Studio és Canva képszerkesztő használatával ismerkedünk meg és előre legyártjuk a posztokat egy hónapra!

Ugye jól hangzik?

De mindezek előtt el kell végezned a Vigyél színt a posztjaidba! – Vizuális tartalomgyártó Workshopot, mert a foglalkozáson csak akkor vehetsz részt, ha lesznek már jó képeid és szövegeid is.

FONTOS TUDNIVALÓK!

VIGYÉL SZÍNT A POSZTJAIDBA! – VIZUÁLIS TARTALOMGYÁRTÓ WORKSHOP

VÁRHATÓ IDŐPONTOK:

MÁRCIUS-ÁPRILIS-MÁJUS

 

A KURZUS ÁRA KORÁNKELŐ KEDVEZMÉNNYEL: 24.500 FT/FŐ

Koránkelő kedvezménnyel!

A KURZUS ÁRA KEDVEZMÉNY NÉLKÜL: 28.500 FT/FŐ

 

Minimum résztvevők száma: 6 fő

Maximum résztvevők száma: 8 fő

Helyszín: Kecskemét, Ganda Székhelyszolgáltató Kft.

 

JELENTKEZZ TE IS A VÁRÓLISTÁSOK KÖZÉ!

TÖLTSD KI A JELENTKEZÉSI LAPOT,

EZÁLTAL ELSŐKÉNT KAPSZ ÉRTESÍTÉST A LEGÚJABB TANFOLYAMAINKRÓL!

Így tudsz lecsapni leghamarabb a helyekre!

Kérlek olvasd el az Adatvédelmi tájékoztatót, majd fogadd el, ha egyetértesz vele. Csak így tudsz jelentkezni a tanfolyamra! Egyéb esetben hívj fel a következő telefonszámon: +36 30 830 52 28