Kiss Péter vagyok a Kell egy Honlap ! kampánymenedzsere, illetve online marketing szakértője. Szeretném megosztani veletek az én véleményemet a kialakult helyzet kapcsán, illetve szeretnék segítséget adni mit tehettek ilyenkor.

Mit tanácsolsz hirdetés és egyéb online jelenlét kapcsán?

Szerintem fontos az, hogy megnyugtassuk az embereket illetve ügyfeleket, hogy mi még jelen vagyunk és továbbra is szolgáltatunk avagy működünk. Kíváncsiak a véleményünkre a helyzet kapcsán, ezért ezt fejtsük ki , hogy lássák mi is törődünk a problémával.

Ha pedig úgy alakul, hogy a működésünk nem kivitelezhető, mindenképp kommunikáljuk azt a minden platformon. Továbbá adjunk magunkról utána is folyamatosan hírt. Ha van weboldalunk, akkor jöjjenek a blogbejegyzések, a közösségi médiában pedig jöhetnek a szakértői posztok. Pl.: fogorvos esetén: Mire figyelj az otthoni szájhigiénia kialakításában? Mit szerezz be feltétlenül? stb.

Mit gondolsz, hogyan készülhet fel egy vállalkozó egy ilyen krízishelyzetre? Vizsgáljuk csak az online marketing területét?

Nos, itt az a lényeg, hogy milyen területen tevékenykedik a vállalkozásunk. Ha „info” termékeket árulunk, illetve szolgáltatunk, akkor lehetőség lehet arra, hogy a jelenleg otthon maradó emberek ( iskolások stb. ) tanuljak , olvassanak. Itt akár egy kampányt is eltudok képzelni, “hogyha már otthon vagy barátom tanulj egy új dolgot, szerezz be egy jó könyvet, ezzel tudsz fejlődni, és tudod kamatoztatni”.

Próbáljuk kiszélesíteni célközönségünket , találjuk meg a módot arra, hogyan tudunk az adott helyzetből profitálni. Szánjunk rá egy napot mondjuk ötletelésre, kérdezzük őket a helyzetről mit gondolnak, mivel töltik az idejüket.

Mi a helyzet abban a szektorban, ahol leginkább jelen vagy?

A legfőképpen egy mezőgazdasági cégnél vagyok jelen, mint marketinges, de több vállalkozásnak segítek a  marketing területén.

Nos, itt a helyzet nem sokat változott egyelőre, a megrendelések továbbra is  jönnek, az állatok ugyanúgy éhesek és a traktor sem áll le 😊. Beszállítóinkkal kicsit nehezebb, mert érkeznek hozzánk eszközök Németországból illetve Olaszországból, így az ellátás kicsit nehézkes, de orvosolható.

 Mit tegyen és mit ne egy vállalkozó egy gazdasági válság elején?

Semmiképpen se pánikoljon , az nem célravezető…. Dőljön hátra és tervezze meg, hogyan tudja minimalizálni a költségeket. Illetve fontos, hogy vevőit tájékoztassa, és megnyugtassa. Az eddig vásárolt ügyfeleket segítse eligazodni, illetve próbálja meg tanáccsal ellátni őket.

Köszönöm a figyelmet, remélem tudtam segíteni.

Bármilyen segítség vagy kérdés kapcsán keressetek minket bizalommal. Igyekszünk válaszolni, tartsatok velünk!

Olvassatok és mozogjatok sokat ! 😊

Kiss Péter

Pin It on Pinterest

Megosztás

Oszd meg az idővonaladon, hogy a barátaid is lássák!